Herregud de va för nära

Igår träffade jag en kille som jag lärt känna lite genom virre adde & mild..
Han berättade att han hade blivit mordhoorsdags.. hlt sjukt..
Tydligen hade en cross blivt lack på honom när han hade promsat in för hårt så de va tvugna & veja...
På crossen satt de ialf två personer..
De hade ialf åkt fram till Rikard & sen dragit vapen.. Fy fan va jag haadat tjuta om jag hade varit i den situationen..
Rikard hade ialf gasat gärnet & åkt därifrån & de hade följt efter...
Tur att de inte hände nåt.. De va ju direkt inget dåligt vapen de hade & plus att de var faktikst laddat..
Tur att polisen tog han med vapnet redan på torsdagen & tur att inget hände med rikard..
Jag hoppas att du får ett  FETT STORT JÄVLA skadestånd....
Dagsa att fixa iordning sig..
vad ska jag ha på mig idag???????
Vet ialf va jag ska ha på mig ikväll när jag ska ut.. har köpt en så jääääääävla cool tröja på carlings.. Danne har också köpt en sån tröja fast med annat tryck hihi ska ta kort & lägga upp på tröjan för I LÖÖV That T-Shirt hihihihihihi coolaste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0