Glamour

Hihi som vanligt tittar ag på glamour nu som är på tv 4 + hihi..
måste äta lite innan jobbet blir vän fullkorns pasta elelr en naturdiet..

Idag kommer ju som sagt sofia hem.. Jag & sarah saknar verkligen henne...
Hoppas hon hlsar på snart.. men vi ska ju häls apå henne snart också & jag flyttar ju ganska snart hihi..

Men även om jag saknar henne mkt är jag så glad över att jag har haft Sarah hos mig.. Tänk om hon skulle varit borta också.. Usch!
Vi har vaerkligen kommit varandra närmre gumman under sommaran även om rdan var bundisar innan så har vi blivit ännu mer nu.. Är så glad över de...
Kommer sakna dig MASSA i Norge... Vem ska berätta alla barnen historier sen?
& Vem ska göra alla konstiga ljud när man vill vara cp barn haha?
Vem ska säga idag var jag ute & sprang i lindö?
För sofia komemr ju inte säga de ialf hahahaha.. latis som hon är men lika fin ändå de ända hon kommer säga som jag saknarär "va töntiii du är"..
Nej böst mår jag när jag ha hela min släkt samlad.. Hela den starka treon samlad (jag sarah sofia)..
Då mår lilla jag som bäst hihihih..
nej nu ska jag äta & se klart glamour..
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha okej.. vad tråkigt.
kul att det hänger på fler! :) vi vet inte vad vi ska göra innan. mina kompisar kanske skulle till rixfm konserten eller va det är. jag vet dock inte vilka som ska spela. igår frågade min chef mig om jag ville gå på the ark konserten haha men det vill ja inte haha. inte direkt min musiksmak.
Hur gör du på onsdag då?
ja du.. äta bör man annars..... haha
sköt om dig

2007-08-07 @ 07:55:39
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0