fel av mig fel av mig....

igår fick jag en utskällning av Linus... Eller de va & ta i ganska kt.. han garvade väl mest åt mig för att jag inte hänger med i svängarna..
Skrev ju igår att hästen hade match mot Aik idag.. & det stämmer ju.. Men sen hade jag med märket "hästen hockey" & då blev det ju lite upprörda känslor..
"vi heter inte hästen hockey utan vita hästen"... OOHHH NOOOOO vad fel jag skrev då.. Ber så hemskt mkt om ursäkt hahah men jag vet ju att Limpa tycker jag är kung ialf för han sa ju de 3-4 gånger igår.. dock så garvade han då också så jätte seriös va han nog inte hahaha.. Meeeen va gör de jag är glad ändå hahha.
Så nu tänkte jag ialf gör rätt för mig:      
  

Sådär nu borde nummer 4 LIIINUUUUS EEERIKSSOOOON bli nöjd hahahahaha

Kommentarer
Postat av: jocke

hahaha :D
Hm aa gillar hockey men dock inte hästen, ja håller på Leksand så bruukar typ åka iväg och kolla, inga längre sträckor men typ nyköping osv... ;D
hehe jäklar va du jobbar ;D blir bra pengar nästa månad då? ;)
Okej va kul, inget datum satt då eller? :)
puss

2007-08-30 @ 17:12:08
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej! Jo allt är jättebra! lägenheten är perfekt. Ligger jättebra till. Precis mellan skolan och stan. Och stan är ju inte så stor så man går ju in på 10 min högst. Hur är det med dig då? När åker du? det är väl snart? det låter så spännande att flytta utomlands även om norge nästan känns som svergie. Men det är ju helt nytt.
Själv börjar jag att lära mig lite gator och såånt nu. Så nu är det lite lättare att hitta faktiskt. Men vi har gått så mycket att jag fått skavsår. och flera stycken på båda fötterna haha. Sjukt ont gör det men men det får man stå ut med.. Ha det så bra puss

2007-08-30 @ 23:36:06
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0