....

Dena helg va ju en riktigt kalas helg..
Grymt skönt.. har varit ledig så de va så underbart... Skulle verkligen vilja vara ledig en hel vecka.. Snart är jag ialf ledig mån-torsdag.. De längtar jag till..

 Hur som helst så va de utgång ilördags.. Hade riktigt kul måste jag säga.. Men på söndagen mådde jag ju som ja förtjänade.. Inte så bra alltså.. Gick inte upp förän kvart i 2..
Sen va de bara att ta e lugnt åka hem till vorre & äta med hans familj... Stackars Sussi som grät nstan hela tiden eftersom de va Virres sista kväll innan han skulle åka...
Sedan städade vi hans rum så de såg bra ut & sen träffa vi Adde en liten sväng...
Tänk vad fort saker har gått.. Kommer ihåg när han sa för 1 år sen att han inte visste om han skulle välja civilplikt, vara borta i 15 månader eller 12 månader...
Nu idag åkte han in på civilplikten.. Sjukt!
Men hoppas du kommer trivads även om vi här hemma kommer sakna dig...

Men helgen va ialf super... idag är de bara att jobba då & sen ta de lugnt hemma.. Vill ringa Sarah sen också..

Hoppas denna vecka blir bra ialf.. Onsdag utgång eller???? & Rixfestivalen??

Bye bye then....

         



       

  

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

ne inte jag heller. men eftersom inte plånboken blivit stulen så tror ja han tappat den så har väl nån tagit den efter det. haha va knäpp han är. fyllounge!
haha vilka heta kort! usch det på mig o adde är ju förjävligt! Ja kan verkligen inte se normal ut när ja är lullig haha.
hihi va gullig av honom. men finns det ingen möjlighet att du kan åka dit då? eller det kanske man inte får..?
Ja det är klart vi ska ut då. Ta gärna med dig nån om du vill. Roligare om man är fler :)

2007-08-06 @ 11:10:11
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0