bara en vecka kvar nu

Idag är det den 7/8 om en vecka är det alltså den 14/8 & då är det = Andy ska tatuera hela sin arm.. Han har ju bokat upp sig 5 timmar.. Jag är spänd av förväntan.. Om den blir lyckad (något som jag tror till 100) så ska jag med boka upp mig.. dock inga 5 timmar hahaha.. Nu har jag ialf satt en gräns.. två tatueringar till ska jag ha sen blir de bra för lilla mig.. sen säger jag tack & hej till alla nålar hihi.....
Det är ganska kul när en del blir förvånade över att se att jag har två & säger " du är ju taggad ju" haha klart!
Varför skulle jag inte va.. Bara för att jag ser ut som en liten flicka behöver det inte betyda att jag ite skulle våga mig på tatueringar.. älskar de.. finns inget sexigare med killar som är taggade hihi.. oops nu avslöjade jag mig lite hihi... bara en vecka kvar hihiihihihihihihi...
 

Kommentarer
Postat av: johanna

hej hej kom in på din blogg av en slump! :) Vad har du för tatueringar? o vart? älskar med tatueringar..har själv en i nacken! :)

2007-08-08 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0