27/8

Då har helgen varit!
Jag är så nöjd med den så det är sjukt...Men har ändå kännt en viss saknad.....
Men ialf!!!
I Fredags var vi ute & åt alla vi som jobbar på wow. Det var avslutningsmiddag på S:T George... Gud va gott det var & en riktigt skön sommar kväll var det också för den delen. Men den varade bara en dag, dvs fredagen.
Sandra hade ialf en vädligt glad nyhet att berättar för oss WoW tjejer, nämligen att hon var med barn i 4e månaden.. Så himla mysigt är så glad för hennes skull.. Tänk den dagen man själv får en knodd & en stor mage att gå omkring med.. så mysigt!

På lördagen var det dags för avslutnings fest för Pascal hos Claudia.. Hihi de va så kul va de & jag kommer sakna henne så mkt.. Det finns
INGEN som är så grym som hon..
Claudia & Pascal är verkligen två jag ser upp till... Claudia är mer som en syster & Pascal som en vän som lärt mg så ortoligt mkt inom dans... Har aldrig haft så kul när jag dansat..
Vi gick sedan vidare till Otten där jag & Sarah var i 1 timme & tog en drink.. Sedan sprang vi vidare till Leche där Sarah jag & Tarek dansade hela kvällen... Hihii Tarek va så gooo som va med oss hihi.. Så snäll & rolig... Ganska kul när vi skulle gå från Claudia då det var två cp människor där som jag inte kunde rå för att jag tittade snett på.. Tarek bara skrattade åt mig & sa att jag såg rolig ut.. hihihih tack tack den bjuder jag på hihihihih...
Sist men absolut inte minst så avslutade jag & Sarah kvällen på donken.. todde dock Sarah skulle börja bråka med en tjej som trängde sig före oss i kön... "Ursäkta men du kan ju inte bara tränga dig" , "inte för att vara taskig men vi va före dig & det är inte spec skyst att tränga sig när det redan är så många människor"....Sarah säger högs så alla i kön hör "hon bara tränger sig det är så jävla fult & sen kollar hon bara på mig såhär *sarah visar* blir så arg för så gör man inte" hahaha braaaa gumman stå på dig hihih.. dock så höll ju faktikst de flesta med Sarah inklusiva jag också..

På söndagen var det dags att dansa i klocket.. de va ju nte igår jag var där men de va riktigt kul att komma igång igen.. hahah det hände en insident där so va rätt spännande..
När si danade så kollade vi ut enom fönstret & såg en stoooor mängd med ungdomar/barn från åldrarna 5-16...
De äldre (14år-16år) brjade bråka & säga saker till varandra.. vips så tar en av killarna upp en soft airgun & rktar mot några... Sen tar han bort den & då börjar alla att slåss.. En mörk tjej som va 16 år dunkade ner en kille som sagt nåt vädlgt dumt till henne.. Hon slog ner honom med knytnävarna & sen när han låg ner sparkade hon honom i magen som bara den... hahaha de va vädligt intressant att se...
Hon va helt galen så 3 av hennes vänner fick  hålla fast henne.. & killens kompis blev galen & skulle börja slå den mörka tjejen.. in dans lärare ringde ialf polisen..... Som dock när de kom fram till klocket centrum såg att de behövde förstärkning.. så de slutade me att 5 poliser dök upp & de blev ett gäng anmälsningar.. Hahaha de e sjukt vad man kan få vara med om ibland.. Men Klocket säger väl en hel del.. Det är inte första gången droger & våld & annat skit har hänt där....
Söndagskvällen slutade ialf vädligt bra så ja är rikrigt nöjd med min helg.....

     
image302
4-ever and ever....Love you

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman! Kul att höra att du har haft en sådan bra helg :) Kul med utgång med, var jätte länge sen jag var ute.. Hoppas allt är bra med dig annars också, var ju ett tag sen nu TYVÄRR! Har du varit och klippt lugg än? Är ju väldigt spänd på hur det kommer se ut :) Men det kommer säkert bli jätte fint på en pingla som du ;) Fått nåt datum för norgeresan än? Ville bara säga att jag saknar dig massor, massor, massor, massor! Du är min absolut bästa vän hjärtat! <3

2007-08-28 @ 15:42:51
Postat av: Lisa

mm, du är sööt nathalie :)

2007-09-26 @ 10:54:05
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0