02.51

Fattar inte hur jag kan vara vaken nu.. Är sjukt trött egentligen men kan inte soav.. För fösta gången på 10000 år hat jag varit på msn & pratade ett bra tag med Wall.. Gud vilken snäll människa han är.. & rolig dessutom...Så nu är jag på ganska bra humör..
På torsdag fyller Daniel hela 28 år...
De kommer nog bli lite tufft för mami & pai.. Jag åker till Norge & Daniel har bestämt sig för att åka som volentär till Tansania i några månader...Fatta att vara de i Tansania.. Vilket stort hjärta Danne måste ha.. Han ville samma sak som jag, dvs komma bort från Norrköping... Han har haft de lite kämpigt..
I present ville han ialf har pengar av mig & andy till en tatuering..
AAAWWW är grymt sugen på att göra en till tatueing på benet.... jag vill jag vill jag vill...

Tänk att de kommer bli ombytta roller.. förnågra år sen var daniel  & andy i usa & pluggade.. daniel i 4 år & andy i ett.. Då va de jag som va hemma hos mami & papi.. men nu kommer det vara andy.. fast han bot ju sälv så det kommer ju vara ganska tyst hemma här..

 På fredag åker ina päron till landet så blir de rätt lugnt här hemmaockså.. på lördag dock ska jag festa till de här hemma nnan dmx.. Gud vad jag hoppas att de kommer vli en rolig kväll för de skulle vara så skönt att få tänka på annat än allt skit som snurrar runt i huvudet..

Idag när jag var med Sarah stötte jag på Frida Runman.. Den tjejen om någon respekterar jag verkligen till 100%..
Mer ärlig tjej med båda fötterna på jorden får man leta efter...
Visst vi är inte tighta & inga best friends ändå så är hon så lätt att säga saker till.. det bara faller sig naturligt.. & ändå så säger hon nåt som puchar en.. Nej hon är en riktigt härlig prick måste jg säga...

Även Du sarah avgudar jag.. Hade så roligt med dig idag.. fast vi fjanta oss så himla mkt så hae jag så kul.. du & jag gumman du & jag hahaha....


Måste även få citera en sak som en sa till mig i helgen som jag tyckte va ganska roligt sagt...
Observera att vi va två st ja & en till som drack lite helt själva....

Citat: Jag känner mig inte karatefull men ändå lite trevligare än vanligt

vilken sötboll!!!

Ne om man kanke skulle susa..... är gryyymt trött...

puss alla

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi jo men när ska man komma då.. vi måste ju till otten ganska tidigt. fixade ni biljetter på otten så ni står på listan?
haha nee det va inte direkt trevligt hihi..
jaha okej men kul att det blev bra till slut iaf. haha va typiskt.. ja o marco är också lite så.. men har det hänt nått eller?
skönt o va ledigt.. det är ja med.. men ska jobba frdag o lördag usch..
Fan kan inte fatta att tiden går så fort. den här sommaren har bara sprungit iväg! snart ska man ju börja plugga igen :/ 27:e börjar nollningen hahah men har inte hittat lägenhet än o börjar bli lite nervös! vill verkligen inte bo i studentrum eller korridor. o ja kan inte fatta att ja ska bo själv. hur ska ja klara mig. igår skulle ja o frida göra pannkakor o inte ens det kunde vi! det tog 1tim 20 min för oss o göra 6 pannkakor. ahahah ibland är vi så jävla värdelösa! ha det bra gumman

2007-08-01 @ 12:25:16
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha jag hade jätte roligt med dig gumman :D vi borde ha tagit kort på hattarna, eller inte :D ahhaha... Jag har läst dina kommentarer (eee ok? hahaha). Du är bäst... Du och jag alfred, du och jag :D pussis

2007-08-02 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0